رای در مورد تبانی دو سه روز دیگر اعلام می‌شود

b_150_100_16777215_00_images_stories_kafashian.jpgرئیس فدراسیون فوتبال درباره تبانی لیگ دسته اول هم عنوان کرد: این بحثی است که کمیته انضباطی امروز اسناد آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. مجموعه‌ای از عوامل در تبانی بوده که کمیته انضباطی نظرش را اعلام می‌کند.

به گزارش "همدان فوتبال"، علی کفاشیان در پاسخ به این سوال که آیا احتمال نیامدن شهرداری تبریز به لیگ برتر وجود دارد خاطرنشان کرد: هر امکانی هست این تصمیمی است که کمیته انضباطی می‌گیرد. ما کمیته استیناف را تشکیل دادیم. کمیته اخلاقی هم اسناد را دیده بنابراین برای اینکه رای قاطع بدهیم و دیگر نیازی به تجدید‌نظر نباشد با سه کمیته انضباطی، استیناف و اخلاق تصمیم نهایی گرفته می‌شود. این رای طی یکی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

کفاشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شایعه تبانی توسط کمالوند وجود دارد و با اینکه اعلام کرده بودند وی محروم است پس چرا فعالیت می‌کند و تصمیم فدراسیون چیست گفت: افراد خاصی دخیل بودند اما اجازه دهید کمیته انضباطی تصمیم بگیرد.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیده می‌شود از سوی مسئولان تبریزی روی شما فشار هست تا تبانی را پیگیری نکنید تصریح کرد: نه چنین چیزی نیست آنها دفاع می‌کنند تا تیمشان در لیگ باشد. وظیفه ما این است که صحبت‌های حامیان را هم بشنویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که حسن‌زاده اعلام کرده بود در لیگ تبانی نشده یادآور شد: پیش از این با اسنادی که بود تبانی محرز نبود اما الان ظاهرا اسناد دیگری دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن