تکذیب یک شایعه در رابطه با مدیریت پاس

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgنماینده تام‌الاختیار اسبق هیأت امنا در امور باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با تأکید بر اینکه مدیریت پیمانی پیشین باشگاه در زمان حضور وی خلع‌ید شده است، شایعات رسانه‌ای مطرح شده در رابطه با بازگشت مدیرعامل و قائم مقام پیشین این باشگاه را تکذیب کرد.
به گزارش "همدان فوتبال"، محمدصادق چیت‌سازیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه شایعات مطرح‌شده درست نیست، اظهار کرد: در مزایده باشگاه پاس، شرکت جویبارشهر برنده و قرارداد پیمان مدیریتی با این شرکت بسته شد اما متأسفانه به علت عدم اجرای تعهدات و وظایف محوله که باعث ورود هیأت داوران شد، قرارداد کان لم یکن تلقی شد و طی نامه‌ای این موضوع به اطلاع مسئولان استانی و فدراسیون فوتبال و نامبردگان رسید.
وی با اشاره به اینکه مدیریت پیشین این باشگاه باید بدهی‌های تیم را پرداخت می‌کردند، افزود: همچنین ضمانت حُسن اجرا باید می‌سپردند که این موارد را اجرا نکردند و در نتیجه باعث فسخ قراردادشان شد.
چیت‌سازیان با بیان اینکه در زمان سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و به پیشنهاد وی و برای جلوگیری از انحلال و آسیب بیشتر به احساس هواداران وارد این ماجرا شدم، تصریح کرد: در انتخاب مدیرعامل از طرف هیأت امنا و با همکاری اداره کل نقش داشتیم اما پیش از رفتن و استعفایم در این نامه بر این موضوع تأکید کردم که شرکت سرمایه‌گذاری جویبارشهر به علت عدم اجرای تعهدات قرارداد خلع‌ید شده‌ است.
نماینده تام‌الاختیار اسبق هیأت امنا در امور باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق مجدداً عابری‌منصور در اواسط فصل به باشگاه برگشت و هیأت امنا از وی حمایت کرد و تاکنون عملکرد خوبی داشته است و امیدواریم بماند.
چیت‌سازیان در پایان با تأکید بر اینکه شایعات مطرح‌شده بازی برای فریب افکارعمومی و فرار از انجام وظایف و مسئولیت درست و به موقع مسئولان در استان است که ضامن بقا و دوام باشگاه‌داری مطلوب در همدان است، مطرح کرد: با درایت و دلسوزی دادستان عابری‌منصور، مدیرعامل پاس می‌ماند البته اگر اداره کل ورزش وجوانان با وجود قول و قرار چندباره که هنوز انجام نشده است، به وعده خود عمل کند، در غیر این صورت اسپانسر دیگری را مسئولان استان برای این امر مهم و حیاتی انتخاب خواهند کرد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن