همدان در برگزاری دوره‌های آموزشی فوتبال برتر کشور شد

b_150_100_16777215_00_images_----------636050440178959521.JPGرییس کمیته آموزش هیات فوتبال همدان گفت: براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، کمیته آموزش این هیات در برگزاری دوره های مختلف آموزشی برتر کشور شد.
به گزارش "همدان فوتبال"، اکبر افشاری روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رتبه برتر برای برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی و مربیگری با استفاده از مدرسان مطرح در فوتبال و فوتسال بود و به طور مرتب دوره‌های مختلفی را چه در شهر همدان و چه در شهرستان‌های استان برگزار می‌کنیم.
وی اظهار داشت: برای نخستین بار در سطح کشور، ۲ دوره مربیگری فوتبال به طور همزمان در همدان برگزار شد که به نوع خود بی‌سابقه است و قطع به یقین باعث توجه بیشتر فدراسیون فوتبال به استان همدان خواهد شد.
افشاری خاطرنشان کرد: همچنین یک دوره کلاس توجیهی و دانش افزایی مربیان پایه و مدارس فوتبال نیز برای مربیان استان همدان برگزار شد که نشان دهنده ترافیک سنگین برنامه‌های مختلف در کمیته آموزش هیات فوتبال استان است.
وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های مربیگری کار بسیار سختی است و فرایند طولانی اعم از ثبت نام شرکت کنندگان و اخذ مجوز برگزاری کلاس را دارد اما با توجه به سیاست صوفی رییس هیات فوتبال، کمیته آموزش بهترین شرایط را برای مربیان استان فراهم کرده تا بتوانند در دوره‌های مختلف که در سطح استان برگزار می‌شود شرکت کنند.
افشاری با قدرانی از عوامل هیات فوتبال همدان در راستای برگزاری هر چه بهتر کلاس‌های مختلف مربیگری، ابراز امیدواری کرد برگزاری این کلاس‌ها موجب پیشرفت روزافزون فوتبال استان به ویژه فوتبال پایه شود.
استان همدان دارای بیش از ۵۰۰ مربی فوتبال و ۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن